مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-06سياسي

فارس من| ورود شهرداری شهرکرد برای مقابله با سگ های ولگرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، با ثبت سوژه مقابله با سگ های ولگرد چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گیرد در سامانه فارس من پیگیری این موضوع در دستورکار این رسانه قرار گرفته است.

ماشاالله ایزدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان بسیار مهم است، گفت: برخی ها بخاطر شرایط زندگی مانند دامپروری، باغبانی و نگهبانی مجبور به استفاده از سگ برای انجام امورات خود هستند که مخالفت با سگ گردانی از این مقوله جداست.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکرد افزود: اما استفاده از سگ در مکان های عمومی غیرقانونی است و امنیت و آرامش شهروندان به خصوص کودکان را تحت شعاع قرار می دهد.

وی ادامه داد: شهرداری در ابلاغیه ای به منظور حفظ امنیت و سلامتی شهروندان از نگهبانان پارک ها و مکان های فرهنگی عمومی مسقف مانند پارک بانوان خواسته تا از ورود حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه به آن محیط جلوگیری کنند.

ایزدی اظهار داشت: برخی از این سگ ها، سگ های بلاصاحب هستند که در حاشیه شهر بسیار دیده می شود و شهرداری اقدام به جمع آوری سگ ها، عقیم سازی و نگهداری آن ها کرده است.

انتهای پیام/68036


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ورود شهرداری شهرکرد برای مقابله با سگ های ولگرد

فارس من| ورود شهرداری شهرکرد برای مقابله با سگ های ولگرد